Palmy, Cycasy, květináče Lechuza
Úvodní stránka Květináče Kvetináče framusa Pronájem apartmánu ve Španělsku Kontakt Nákupní košík (0)
ZOBRAZ : AKCE | NOVINKY & TOP

Odkazy na naše weby 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád účelně upřesňuje postup zákazníka a prodávajícího  PALMY CYCASY PRODEJNA PALEM - www.palmycycasy.cz v případě, že přes naše veškeré úsilí o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.

1)     Kupující je povinen nás neodkladně při zjištění vady produktu zakoupeného v našem internetovém obchodě kontaktovat na libor.lesner@seznam.cz.

2)     Jakmile dotaz obdržíme, bude kupující vyrozuměn o přijetí reklamace popř. zamítnutí reklamace a o následném postupu řešení reklamace při jejím přijetí.

  • Odst.1: Při výběru zboží především rostlin je nutné, aby zvolený druh a velikost rostliny či květináče odpovídal potřebám zákazníka ale především aby místo kde bude rostliny umístěna, odpovídalo potřebám dané rostliny (potřeby jednotlivých rostlin Vám rádi poradíme a doporučíme vhodné druhy u nás na prodejně nebo telefonicky). . Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu světelné a tepelné podmínky které musí být vhodné pro daný druh rostliny. Pouze zboží/rostliny dobře zvolené z hlediska podmínek ve kterých budou umístěny, je předpokladem k úspěšnému pěstování rostlin.
  • Odst.2: Po celou dobu užívání zakoupeného zboží/rostlin je nutné, aby zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům péče o daný druh rostliny (viz přiložený návod na pěstování či odborná konzultace u nás na prodejně). Zvláště je nutné zvážit dostatek světla a vhodnou teplotu během celého ročního období v závislosti na požadavcích rostlin.A též přiměřenou a pravidelnou zálivku, v případě rostlin.
  •  Odst.3: Další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu zboží/rostlin a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávný způsob ošetřování a péče zboží/rostliny podstatně zkracuje jeho plnou funkčnost a životnost rostlin. Naše společnost poskytuje svým zákazníkům prostřednictvím informačních materiálů, dodávaných spolu se zbožím, dostatečné množství informací potřebných ke správné péči o všechny druhy prodávaného zboží a rostlin. Ke každému zboží zakoupenému v naší prodejně dáváme kromě informačních letáků i odborné rady jak se o rostlinu či květináč starat, pomůžeme též s výběrem vhodné rostliny pro Váš byt či prostor na základě informací poskytnutých zákazníkem (tyto informace musí být ale pravdivé, v opačném případě nelze reklamaci uznat).

  • Záruční doba u květináčů Lechuza začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
    Jako záruční list slouží daňový doklad. Záruka 2 roky se nevztahuje na poškození zboží kupujícím (například odření laku květináče, ulomení umělohmotných částí) toto nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Na rostliny se ze zákona nevztahuje záruka. V případě uhynutí rostliny do 3 měsíců od nákupu prokazatelně nezaviněné kupujícím (uschnutím, přemokřením nebo nedostatkem světla či jinak nevhodnými podmínkami) lze v individuálních případech rostlinu nahradit. Na mrazuodolné rostliny vysazované do půdy dáváme záruku pouze na ujmutí rostliny (rostlina se zakoření a začne vytvářet nové listy).

Reklamační řád účelně upřesňuje postup zákazníka a prodávajícího  PALMYCYCASY PRODEJ PALEM www.palmycycasy.cz v případě, že přes naše veškeré úsilí o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.

Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.     

 

























_